SOund Blaster PCI128...help egejn, plizzz

Autor: kyna (kyna_at_polbox.com)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 02:15:52 MET

Po wspaniałym boju z instalacją osa napotkałem na taki oto problem -
karta dźwiękowa jaką zakupiłem ze sprzętem to Sound Blaster 128 na
PCI...jak sami się domyślacie system nie posiada do tejże sterownika i w
rezultacie mam głuchy komputer...przewertowałem kawał weba w
poszukiwaniu jakichkolwiek wzmianek na temat interesującego mnie
zagadnienia i nic nie znalazłem (przypuszczam ze taki sterownik jest)
wiec pisze na te szacowna grupę i pytam was wspaniali grupowicze gdzie
można dostać taki sterownik, i jakim kosztem (w sumie nie widzę sensu w
poszukiwaniu go u mojego dystrybutora, bo jak na płycie z karta nie ma
to skąd on miałby go wziąć, podobnie rozumuje w przypadku firmy creative
;| ...) za pomoc serdecznie dziękuje...

Moim drugim zmartwieniem jest niemożność uruchomienia tabletu Wacom
UD1212 z poziomu osa, ponieważ...brak sterowników (sytuacja analogiczna
do wyżej wypisanej zręczną proza..:)).. za pomoc oczywiście dziękuję z
góry...

KYNA