Jak uruchomić plik

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_koszalin.tpnet.pl)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 20:16:46 MET

Witam :-)
    Potrzebuje wsparcia. Przytaczczyłem do domku plik so50_01.exe, czyli

StarOffice'a. Gdy próbuję go uruchomić (dodaje opcję -d) otwiera się na
chwilę
okienko DOS w którym wypisuje, że aplikacja wymaga do uruchomienia OS/2.

No i właśnie, jak zrobić, żeby OS/2 nie traktował tego pliku jak
DOS-owego.
Zabrałem mu wszystkie atrybuty i dalej nic.
Ratunkuuuu !!! <- głos wołającego na pustyni.

--
Pozdrawiam
Andrzej