uwag ciag dalszy...

Autor: Pawel Walkowski /Hal052/ (paulw_at_polbox.com)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 18:03:14 MET

Witam :)
Pomyslalem, ze czas sie uaktywnic i wyslac pare slow na liste...

Jestem czlonkiem Teamu od mniej wiecej miesiaca i przez ten caly
czas zastanawiam sie, co w pojeciu Teamu znaczy "promocja OS/2".
Nie mam co prawda za duzo czasu na jakies szeroko zakrojone
(cokolwiek by to mialo znaczyc) dzialania (matura w tym roku przede
mna), ale, korzystajac z mozliwosci napisania czegos na strony Teamu,
"wyprodukowalem" pare "Refleksji o OS/2".

Chcialbym dorzucic moja (krytycznych uwage:

Po dwoch latach "OS-owej abstynencji" zagladam na strony i od
razu wchodze do "news" zeby dowiedziec sie, co sie na swiecie
dzieje. I widze kilka wzmianek o programach dla OS/2, niektore
juz nieaktualne. Oprocz tego, strona M$, About i Links. Nigdzie
nie dowiedzialem sie, od kiedy istnieje Team, jaki jest jego status
i cele dzialalnosci. Na szczescie poratowalo mnie dwoch Teamerow
na IRC-u. Zrodlem wiadomosci jest wlasciwie tylko lista, a kto
spoza "kregu OS/2" na nia zaglada?

--
Pawel Walkowski /Hal052/
TeamOS/2 Polska: www.teamos2.org.pl
pawel_w_at_teamos2.org.pl
paulw_at_polbox.com
--------------27BB4951EDEA50FB0AB6D5E3
<HTML>
<P>Witam :)
<BR>Pomyslalem, ze czas sie uaktywnic i wyslac pare slow na liste...
<P>Jestem czlonkiem Teamu od mniej wiecej miesiaca i przez ten caly
<BR>czas zastanawiam sie, co w pojeciu Teamu znaczy "promocja OS/2".
<BR>Nie mam co prawda za duzo czasu na jakies szeroko zakrojone
<BR>(cokolwiek by to mialo znaczyc) dzialania (matura w tym roku przede
<BR>mna), ale, korzystajac z mozliwosci napisania czegos na strony Teamu,
<BR>"wyprodukowalem" pare "Refleksji o OS/2".
<P>Chcialbym dorzucic moja (krytycznych uwage:
<P>Po dwoch latach "OS-owej abstynencji" zagladam na strony i od
<BR>razu wchodze do "news" zeby dowiedziec sie, co sie na swiecie
<BR>dzieje. I widze kilka wzmianek o programach dla OS/2, niektore
<BR>juz nieaktualne. Oprocz tego, strona M$, About i Links. Nigdzie
<BR>nie dowiedzialem sie, od kiedy istnieje Team, jaki jest jego status
<BR>i cele dzialalnosci. Na szczescie poratowalo mnie dwoch Teamerow
<BR>na IRC-u. Zrodlem wiadomosci jest wlasciwie tylko lista, a kto
<BR>spoza "kregu OS/2" na nia zaglada?
<PRE>--&nbsp;
Pawel Walkowski /Hal052/
TeamOS/2 Polska: www.teamos2.org.pl