Re: p II, bx, scsi-wide-ultra2...help?

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Fri 27 Nov 1998 - 22:17:50 MET

kyna wrote:

> witam... (jestem "raczej" laikiem OS-owym)
> jakis czas temu mialem maszynke p200-wszystko na hx asusa ide dysie - i
> bylo piknie... teraz zlozylem p II 400, bx, dysio-scsi-wide-ultra2... i
> kicha...nawet fdiska instalator nie uruchomil (os warp 4 - kupiony w
> firmie calder)...
> nie za bardzo mam czas posiedziec nad niem, bo moze cos bym i zrobil
> ale tez nie za bardzo wiem co bo sprzecior jest w 100% sprawny...wiec
> moze ktos moglby mi napisac czemu sie tak buntuje, bo nawet tfu... dos 7
> sie instaluje i winnt4wrkstin...
> i czy w ogole na tym 4warp bedzie dzalal?
        Na jakim chipsecie jest to SCSI? Czy na dyskietkach instalacyjnych jest
do tego driver? Jeśli nie to trzeba będzie go tam dograć z
kompaktu/dyskietek dostarczonych wraz z interfejsem (lub płytą jeśli
kontroler stanowi jej część).
        Czy ten interfejs SCSI jest butowalny - to znaczy czy ma własny bios,
jeśli nie to możesz zapomnieć o OS/2 startującym z dysku SCSI.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */