Re: Fwd: [WarpCast] TCP/IP 4.1 free

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Fri 27 Nov 1998 - 09:04:13 MET

In article <hl3RBY1idpDT-pn2-K92x6HU3O9Hv_at_localhost>, Jan Stożek wrote:

> Czy ktoś go może ściągnął? Próbowałem kilka razy, ale coś mi zrywało
>a w końcu gdzieś ten tcp4.1 ponownie zniknął w trzewiach ajbiema (URL
>na łebie jest, ale na wołanym do obsługi sajcie ftp już go nie ma).

Niestety TCP/IP 4.1 wcale nie jest free. Został przypadkowo umieszczony na
DevCon z dostępem dla użytkowników EntryLevel. Na razie został wogóle
wycofany z DevCon a jeżeli wróci to na pewno nie w EntryLevel. Tak
przynajmniej twierdzą jacyś ludzie z IBM na newsach zagranicznych.

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"What if everything is an illusion and nothing exists?
In that case, I definitely overpaid for my carpet."