Milosnicy OS2 - wiadomosc nie do wiary !!!

Autor: Krzys K. (krzysk_at_medianet.pl)
Data: Fri 27 Nov 1998 - 00:02:18 MET

Witam !

Robiac porzadki znalazlem cos ciekawego i moge szanownym
grupowiczom (jak mniemam milosnikom OS/2) zaoferowac.

RARYTAS !

Mam OS/2 Extended Edition z 1988 (osiemdziesiaty osmy) w dwoch
segregatorach +etui na nie - jeszcze zafoliowany !!!.
Nosnikiem jest 8 dyskietek 3.5" + ? dyskietek w 2 tomie.

Wystawiam niniejszy program na przetarg.
Piszcie na priv z ofertami tylko bez symbolicznej
zlotowki bo same segregatory sa tak wykonane
ze moga sluzyc ze 100 lat.

Acha ! Ja naprawde sie nie wyglupiam i produkt
jest zgodny z opisem 10 lat nie otwierany !
Ciekawe czy mozna od niego dostac wspolczesny upgrade ?

Pozdrawiam
Krzysztof Kobus
krzysk_at_medianet.pl
http://www.medianet.pl/~artsoft/skps.htm