Re: FTP na STUDENCIE

Autor: Jacek Pietraszek (pmpietra_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 18:59:31 MET

Przemysław Pawełczyk <warpman_at_friko5.onet.pl> napisal:
> Na razie wystarczy, tylko proszę nie pisać w odpowiedzi
> - zapraszam na roczne seminarium z systemów bezpieczeństwa
> sieciowego. :-) Może da się w kilkunastu zdaniach (tylko
dobrze rozbudowanych). ;-)

Wystarczy w jednym krotkim zdaniu: brak pieniedzy :(

Jak STUDENT wyglada to sam wiesz, bos go widzial :)
Jest w zasadzie serwerem studenckim do wszelkich zastosowan.
To takie moje male idee fix, gdyz w tej chwili to wydaje sie
oczywiste, ze studenci maja dostep do sieci, ale w 1995, gdy
go stawialem, to musialem stoczyc niezla batalie, aby wytlumaczyc
tzw. czynnikom (trzymajacym kase), ze tenze dostep dla studentow
to jest rzecz oczywista, w przeciwienstwie do koncepcji "wylacznie
dla dyplomantow na V roku za zgoda promotora" (autentyczne!).

Serwer FTP dla OS/2 powstal na STUDENCIE w okresie mojego
zauroczenia Warpem. Okres ten minal, ale zasoby likwidowac
szkoda (kupe roboty w to wlozylem, czesci rzeczy juz w sieci
nie ma), tym bardziej, gdy ogladam statystyke logow - pobieranie
zasobow ze STUDENTA to ok. polowy wyjciowego ruchu z Czyzyn.

A teraz sprawa pieniedzy: na nowy sprzet nie ma, na zatrudnienie
administratora etatowego nie ma, a ja nie zamierzam rezygnowac
z dotychczasowej pracy i zamieniac sie wylacznie w admina,
albo studiowac doglebnie subtelnosci security - nie mam na to
czasu.

Dopoki STUDENT nie bedzie pochlanial mi zbyt wiele czasu, to
bedzie istnial; jezeli stanie sie zbyt uciazliwy, zostanie
zlikwidowany. Mam nadzieje, ze do tego nie dojdzie, ale na razie
musialem dosc ostro obciac dostep do niego: stad moj komunikat
o blokadzie domen.

--
Pozdrawiam,
Jacek Pietraszek