bylem (wreszcie) na stronach teamu

Autor: Grzegorz Szyszło (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 19:47:55 MET

no tak. bylem na stronach teamu. i co ? i nic.
mam szkape 2.02, i zadnym sposobem nie udalo mi sie uzyskac
bezramkowej wersji serwisu. czy mam przez to rozumiec
ze musze poprzez xserver logowac sie do linuxa i uzywac
przegladarki netscape 1.1n by po ludzku ogladac te strony ?

btw. wlasnie smaruje jakies logo. jest w powijakach.
nie wiem czy bedzie dobre, ale tamte dwa na stronach
sa tragiczne. to oczywiscie tylko moja opinia :)
i mowie wylacznie za siebie.