Re: Gotcha! 1.00, FAT32.IFS 0.84, XFolder 0.82, INF2HTML V0.91

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 10:11:32 MET

On Thu, 26 Nov 1998 09:56:03 +0100 (CET), Michal Rolka wrote:

>-->(Czy mam dalej puszczać takie anonse?)

ZAWSZE. Nareszcie Michał robisz to, o co się kiedyś dopominałem, aby
ktoś to robił.
WarpCast zbyt często odsyła do stron właścicieli, nie tylko do
hobbse'a, którego mirror na sunsite nie ma (?) zresztą katalogu
incoming. Chyba, że się mylę.

Mnie tam i tak bliżej na zachód czy do prowincji, gdzieś w centralnej
Polsce. ;-)

Ciekaw jestem czy zostaniesz na liście os2 Królem Spamerów, no,
oczywiście po kilku tygodniach działania. Berła na razie mam ja. ;-)

Na wszelki wypadek wpisz mnie na listę prywatną (prywatnego RolCasta -
prawa do nazwy daję Ci za 1 miejsce na liście. ;-))). Tylko jaki jest
sens tworzenia podsieci, sieci, podsieci, sieci, podsieci,....
Internetu.

Pozdrawiam,
Przemysław Pawełczyk

--
Przemysław Pawełczyk (Warpman)         Freelance journalist