Re: ankieta-prosba :-))

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_iko.zakopane.top.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 20:26:45 MET

Blizbor napisal(a):
[...]
: Jesli ma rzeczywiscie mily usmiech to niewykluczone
: ze ma chlopaka mogacego administrowac *.pl ...

Czemu od razu pl ?
Trzeba było sprawdzić co to jest .an.pl ...

: Ale to bylby taki zbieg okolicznosci ...
: Eeee chyba podpucha.

Dla mnie tak samo realne jak ankieta w innym miejscu.
A że w parszywy sposób spamuje to inna sprawa.

--
Daniel Podlejski  underley_at_zakopane.top.pl
http://underley.zakopane.top.pl/