Prosba o pomoc przy tworzeniu strony na witryne Team'u

Autor: Pawel Zakrzewski (giziu_at_kki.net.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 15:18:07 MET

Czesc !!!
W witrynie TeamOS2 pojawi sie wkrotce strona dotyczaca wspolpracy sprzetu z
OS/2.
Bedzie ona zawierala informacje nie tylko o parametrach samego sprzetu, ale
glównie o pracy sterownikow przeznaczonych dla OS-a. Ma to byc pomoc dla
uzytkownikow,ktorzy maja zamiar rozbudowywac swoj sprzet. Nie beda oni
musieli (mam nadzieje ) "kupowac kota w worku" opierajac sie tylko na
wiedzy, ze dana karta pracuje pod OS/2.Pewnie mieliscie sami takie problemy,
ze sprzet, który niby dziala pod OS-em pracuje zle
 i jego potencjal jest wykorzystany jest w mniejszym zakresie niz na
przyklad w Windows ??
Jesli wiec ktos chcialby zasilic mnie informacjami to bardzo prosze o ich
przesylanie na priva: giziu_at_kki.net.pl

Od ilosci informacji zalezy jakosc i uzytecznosc tego pomyslu !!!! Proszę
wiec o poswiecenie troszke Waszego cennego czasu i przyslanie mi choc
krotkiego opisu Waszego sprzetu !

     Pozdrawiam i z gory dziekuje
     Pawel Zakrzewski - member of TeamOS2 Polska