Re: Java 1.1.6

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Sun 22 Nov 1998 - 13:45:40 MET

Na wstępie chciałbym przeprosić wszystkich którym przez przypadek
wysłałem posty na priv... Nie wiem, roztargnienie czy co - muszę
bardziej uważać ;-))

Mirek Nowakowski wrote:
> [...]
>
> Jave 1.1.6 instalowałeś mając w systemie 1.0.2? Czy w grupie Netscape
> masz taką ikonkę do wyboru obsługiwanej wersji javy? Powinienieś mieć.
> _Uaktywnij_ jane 1.1.6 w przeglądarce. Jak nie masz ikony, to musisz
> pogrzebać w ścieżkach w CONFIG.SYS.

        Sprawa zaczyna się wyjaśniać! Do odwiedzania stron Stardivision
wcale nie potrzeba mieć zainstalowanego pakietu Java 1.1.6!
        Wywaliłem z systemu wszystko: Java 1.0.2, Java 1.1.6, Netscape
4.04 i Netscape 2.02. Następnie zainstalowałem samego Netscape 2.02
(tego który ma "Java Selection Utility") i... rejestracja na
Stardivision poszła bez najmniejszego błędu! Jak wiecie Java 1.0.2 z tym
Netscape już nie jest dostarczana, tak więc w systemie wogóle nie było
żadnej obsługi JVM.
        Następnie zainstalowałem Netscape 4.04 i tu okazało się, że to
właśnie on się krzaczy. Błąd tkwi prawdopodobnie w bibliotece
js3240.dll, odpowiedzialnej z obsługę Java Sript w NN4.04.
        Muszę tu zaznaczyć, że obsługa Java Sript nie ma nic wspólnego z
wersją zainstalowanej JVM! Czy będzie to 1.0.2 czy 1.1.6, Netscape 4.04
i tak będzie się wykładał na stronach zawierających Java Script. Po
prostu obsługa Java Script jest prywatną sprawą przeglądarki, jest do
niej "przykuta" na stałe.

PS. jeśli ktoś wie o uaktualnionej wersji Java Script (js3240.dll) dla
NN4.04, byłbym wdzięczny za sygnał...

--
Wojciech Gazda