Problemy z GRADD-em

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Sat 21 Nov 1998 - 11:42:50 MET

Witam,

        Udało mi się zainstalować Graddy. Na oko - wyświetlanie działa sporo
szybciej. Tym niemniej, zauważyłem przynajmniej kilka problemów:

        1. Jak dałem maksymalną częstotliwość odświeżania monitora (75), to
mi się obraz totalnie posypał. Przy starych sterownikach chyba tego
efektu nie było, co najwyżej pysk się monitorowi wykrzywiał. Być może
ten typ tak ma. OK, mogę chodzić na 72. Ganc pomada.

        2. Sesja Win-OS2 w sesji pełnoekranowej ma jakąś mniejszą
rozdzielczość - tzn. mam wrażenie, że wszystko jest większe, a
infrmacji na ekranie mniej. W system.ini jest w sekcji
[boot.description] wpis: display.drv=VGA. Być może ten ekran
rzeczywiście ma 640x480 - nie chce mi się liczyć pikseli. Czy można
coś z tym zrobić? Tzn. zmusić winos2 do pracy w wyższej rozdzielczości
w sesji Full Screen? Próbowałem coś pomajdrować w system.ini w sekcji
[display], ale bez rezultatu.

        3. Grady coś pokaszaniły w fontach do winos2. Chyba po prostu
podmieniły fonty vga*.fon, bo w menu systemowych i opisach ikon
pogubiły się polskie literki. Poradziłem sobie (wpisałem mu w
system.ini i win.ini fonty 8514, których na szczęście instalator nie
wykasował z dysku).

        Aha - mam kartę S3Trio64V+ z 1 MB RAM.

--
Pozdrawiam,