Re: Serwer poczty pod OS/2 ?

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 18:04:12 MET

Jan Stożek wrote:
> A propos a proposa - jak się sendmail OS-owy ma do "dziurawych"
> sendmaili z innych platform? Przyznam, że nie śledzę numeracji wersji,
> ale np. na pl.comp.security polecają dla Linuksa raczej qmaila niż
> sendmaila.

Sprawdzałem parę doniesień i jakoś nie chciało to na OS/2 skutkować.
Podejżewam, że jednak to, co Linus Thorvalds napisał jest jednak prawdą
'Implementacja TCP/IP w IBM OS/2 może uchodzić za wzorcową'.
Poza tym, nawet gdyby się udało wysadzić sendmaila, to OS/2 nie ma
shella (jako warstwy pomiędzy aplikacją a systemem), więc po wysadzeniu
po prostu się zamknie i tyle. Admin przyjdzie i zrestartuje :-)

> PS. Mój adres: nowhere = Polbox.
Hm... a może teamos2.org.pl?

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 22) 679-18-62