Re: Jak działa SO50

Autor: Mariusz Kiełpiński (kielpa_at_asua.org.pl)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 22:55:59 MET

Cześć
On Wed, 18 Nov 1998 23:45:36, warpman_at_friko5.onet.pl
(=?iso-8859-2?q?Przemys=B3aw_Pawe=B3czyk?=) wrote:

> Hi,
>
> Tworzę strony o pracy StarOffice 5.0. Zbieram wszelkie uwagi o jego
> pracy (po polsku i bez błędów, sorry, ale ja już nie wyrabiam :-) ),
> kruczki oraz wyraźne, powtarzalne błędy. Wiele rzeczy można wyczytać w
> poręczniku, ale to, że przeglądarka WWW nie czyta polskich liter już
> nie. :-(((((( Ale mogę się mylić i coś przeoczyć. Liczę na Was. A z
> pewnością wiążemy się ze StarOfficem na dłużej. Warto go więc lepiej
> poznać.
>
> Pozdrawiam,
> Warpman

> [...]
Właśnie zainstalowałem. Z ogólną oceną jeszce poczekam. Ale
pierwsze wrażenie jest niedobre. Brak integracji z WPS. Właściwie
to otrzymałem coś pomiędzy Win95 a 98. Do tego spora
pamięciożerność i spowolnienie. Np podczas ładowania stron WWW
potrafi praktycznie zatrzymać system. A tak swoją drogą brak
transkodowania polskich znaków świadczy niestety o zacofaniu produktu.
A zatem w moim przypadku cześć edycji WWW i browser na śmieci.
Tego wiązania na dłużej wcale nie jestem pewien.

* Mariusz Kiełpiński -> kielpa_at_asua.org.pl *
* http://www.asua.org.pl/kielpa *