Re: StarOffice

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 16:45:17 MET

In article <3652D460.5BA83B2F_at_igf.edu.pl>, Malgorzata Liszewska wrote:

>LITOSCI !!!!!!!!!!!
>
>Ani troche optymizmu ??? Zamiast cieszyc sie przynajmniej (albo az) z tego, to
>tylko narzekac ???

Alez ja sie bardzo ciesz. A wlasciwie to cieszylbym sie jakbym mogl go
troche pouzywac. Ale nie chce ciagnac jeszcze raz 77MB a nikt nie chce mi
podeslac plik ONE505CO.DLL, ktory jest w pliku setup.zip. Jak widac ta
pomoc kolezenska OSmanow to jakis taki wymysl chorych na umysle ludzikow.
Wiem ze zle zrobilem ze poprosilem ogolnie a nie szczegolnie, wiec sie
naprawiam - Malgosiu (albo tez Pani Malgosi jesli to "Malgosiu" nie jest zbyt
ostre) czy moglabys mi wyslac ten plik?

>A kon nie jest taki zly. Nawet moze wygladac jak OS2 po odpowiednim ustawieniu
> Tools/Options/General/Look & Feel

Zobaczymy - pogadamy...

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"What if everything is an illusion and nothing exists?
In that case, I definitely overpaid for my carpet."