Smartsuite

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 15:45:48 MET

Przy okazji przekleństw i zachwytów nad StarOffice.
Nie mogę w tej chwili znależć odpowiedniego posta ale ktoś wspominał, że
któryś z naszych drukowanych przekaziorów komputerowych wydał CDka z
oprogramowaniem Lotusa dla windy. Padła sugestia, że może ktoś
porozmawiałby z wydawcą o możliwości uczynienia tego samego dla OS/2
skoro już mają takie dobre układy z Lotusem.
Pytanie brzmi jak się sprawa skończyła (o ile wogóle się zaczęła) i czy
nie warto byłoby dalej tego pociągnąć choćby ze względu na zachowanie
różnorodności na rynku darmowych pakietów. ;-)
Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski
ORG: O.S.P. POLPAGER Ltd.