Re: StarOffice

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 16:06:00 MET

In article <365053B7.A7CB26D5_at_igf.edu.pl>, Malgorzata Liszewska wrote:
>Czesc Wszystkim,
>
>Dopiero teraz sobie poczytalam rozne doniesienia na temat StarOfficca i
>klopotow z jego sciagnieciem,
>ja tez je mialam, wlacznie z usilowaniem czytania roznych tekstow w
>jezyku, ktorego zupelnie nie znam (niemiecki) i chcialabym dorzucic
>adres http://sunsite.icm.edu.pl/ , z ktorego chyba najblizej i
>najszybciej mozna sciagnac ten pakiet (szlo rzeczywiscie jak burza, no
>prawie), jezeli to jeszcze aktualne dla kogos. Tam tez jest ' link' do
>rejestracji a tej i tak kazdy musi dokonac sam.

Tylko że mnie z SunSite ściągnęło się coś źle - mam 3 pliki ze złym CRC.
To znaczy plik so50_01.exe i długość ma dobrą a przy rozpakowywaniu
(apropos dlaczego nigdzie nie jest napisane że trzeba rozpakowywać z opcją -d?)
3 pliki zgłaszają złe CRC. Dwa są z wersji instalacyjnej Javy 1.1.6 (swoją
drogą to co za głupcy że zamiast napisać że do instalacji jest potrzebne
cośtam i zrobić mniejszy pakiet instalacyjny to oni ładują wszystko) więc
je mam bo mam Javę, ale jeden to so50\so50_ins\SETUP.ZIP. A dokładniej
to plik ONE505CO.DLL z tego zipa. Więc jakby mógł mi ktoś przysłać go
na priv-a to byłbym wdzięczny bo nie chcę ciągnąć całego pakietu jeszcze raz.

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"What if everything is an illusion and nothing exists?
In that case, I definitely overpaid for my carpet."