Netscape 4.04! Hurraaa! Dziaa!

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 23:30:53 MET

Udało mi się zmusić Netscape 4.04 do naprawdę poprawnej pracy w OS/2
V3!

        Jak już wcześniej pisałem, Netscape czekał w nieskończoność na dane z
serwera, wyświetlając "Host contacted, waiting for reply".
        Pomogło nadinstalowanie na Internet Access Kit pakietu MPTS 5.31 (Multi
Protocol Transport Services). Co trzeba skonfigurować:
        Po uruchomieniu Adapters and Protocol Services w System Setup należy w
Lan Adapters And Protocols, jako Network Adapter dodać IBM NULL MAC
Driver i do niego podłączyć IBM TCP/IP. Reszty nie trzeba ruszać.
        Teraz należy zrekonfigurować Dial Other Internet Providers (jeśli ktoś
go używa). W okienku Login Sequence należy wpisać:

\r
Username:
[LOGINID]
Password:
[PASSWORD]

        I to wszystko. Teraz Netscape bez ociągania ładuje strony jak burza
:-)))))

--
Wojciech Gazda