SO50 - UWAGA

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 12:13:12 MET

Hi,

W niedzielę serwer StarDivision nie dawał żadnych haseł. Musiał być w
tym zakresie zepsuty, gdyż łączył, ale potem po podaniu danych nie
generował hasła, a jedynie stronę z błędami (ODBC i od M$). Dzisiaj
jest już
w porządku.

I coś mi się wydaje, że my to zawsze będziemy biedni. Bardzo szybko
przejrzałem aplikacje i nie znalazłem opcji dla naszego języka. BRAK
POLSKICH LITER. Innymi słowy nie nadaje się do pisania tekstów. Resztę
może jakoś zagospodaruję. Chyba, że uda się pisać w ISO-LAtin-2, jak w
HTML, ale to jest do sprawdzenia.

Jeżeli tak jest w rzeczywistości to jedynym wyjściem będzie
skrzyknięcie się z grupami z winDOS i wspólne słanie petycji do firmy.
Linuxiarze zdaje się mają to rozwiązane innaczej.

UWAGA: NIE WOLNO podwać polskich znaków w nazwiskach podczas wstępnej
rejestracji!!!
Żadnych Pawełczyków, Łukawskich czy Płaszczyc. MUSI być Pawelczyk,
Lukawski lub Plaszczyca.
Jest to okropne ograniczenie bo nie tylko nie pozwala na rejestrację
podczas instalacji, ale także ogranicza szablony faksów, HTMLi itd.

Pozdrawiam,
Przemyslaw Pawelczyk

--
Przemysław Pawełczyk (Warpman)         Freelance journalist