Re: Dla wszystkich zainteresowanych

Autor: Jurek Kowalski (jkowal_at_um.szczecin.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 23:20:22 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Dobrze :) Ogolnie nie wiem, co mi walnela, bo nie slalem do tej pory
> nerwsow na liste,
> ktore sa powszechcnie dostepne dla wszystkich
>(zrodlo: www.os2ss.com/news)

Taraz ja niezbyt Ciebie zrozumialem.

Wiadomoscia o "Mcafee VirusScan v4.0 Beta 2 for OS/2"
jestem bardzo zainteresowany i ucieszylem sie, widzac to.

Jesli jednak Twoje "nie wiem, co mi walnela" znaczy:
"nie wiem co mnie walnelo i nie bede juz robil forwardow"

to badz tak mily i rob forwardy nawet ze zlymi subjectami :^)

--