Re: Serwer poczty pod OS/2 ?

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 20:47:59 MET

Jaroslaw Tabor wrote:

> Szukam informacji o serwerach poczty pod OS2.
> Najchetniej od kogos kto cos takiego postawil i ma juz pewne doswiadczenie.
> Musi obslugiwac POP3 lub cos podobnego.
>
> JT.

A nie p[rościej było mnei zagadnąć jak byłeś u mnie? ;)

Oczywiście jest, chodzi, gra i buczy ;)))

NAjlepiej używac Sendmaila 2.02 do przyjmowania i wysyłąnia poczty
(SMTP), a jako serwer POP3 polecam OS2POPS. Produkcja IBM, freeware.
Jak piszą w instrukcji testowany był na P100 z 16MB RAM i w tej
konfiguracji obsługiwał ponad 10 000 klientów ;)))

A tak naprawdę programik prawie nie obciąża procka, nie widać go, nie
słychać a działą. Dozassania z http://www.leo.org, albo mogę podesłać na
priva.

Am zapomniałęm - ma zdalną administrację, więc nei trzeba do servera
biegać co chwilę :-)

Pozdrawiam

P.S. poczta domeny teamos2.org.pl stoi na nim :-)

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 22) 679-18-62