Re: Zezwolenie na mirror SO50

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 01:32:12 MET

Przemysław Pawełczyk wrote:

> Cześć,
>
> Pozwoliłem sobie przed chwilą w imieniu TeamOS/2 Polska jako członek
> Rady Tymczasowej poprosić Star Division o zezwolenie na umieszczenie
> ich pakietu(ów) na naszym serwerze (u Adama).
>
> O czym donoszę oficjalnie.

A ja zacząłem ssanie... 70 mega, nieźle :-)

BTW - Przemku, jeżeli SD postawiłby warunek mirrorowania całości, czyli
na wszystkie platformy, to spróbuj wynegocjować, żeby teraz zamirrorować
tylko wersję na OS/2, a za parę tygodni resztę.

A, właśnie - będzie więcej miejsca na sicie - włąśnie dzisiaj
podszkoliłem paru gości (i parę panienek, jedna nawet całkiem, całkiem
;) ) z OS/2 i skasowałem na tyle, że spokojnie starczy na SCSI+sterownik
:-))))

Radujmy się! ;)

> Przemysław Pawełczyk

pOSdawiam