Re: Cholerny Netscape!

Autor: Dominik Czechowski (dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 23:48:03 MET

On Sat, 14 Nov 1998, Wojciech Gazda wrote:

> Pomóżcie!
>
> Jestem już u kresu wytrzymałości. Zainstalowałem jakiś czas tem
> Netscape 4.04PL (pełna wersja) i efekt jest taki, że podczas łączenia
> wyświetla się komunikat w rodzaju "Połączenie z hostem nawiązano,
> oczekiwanie na odpowiedź." I nic się nie dzieje. Można sobie czekać...
>
> Mam co następuje:
> OS/2 V3 US + FixPak 36US
> Zainstalowane CSD do TCP/IP 2.0 - UN64092
> Przepuszczony skrypt usuwający białe linie na gif-ach.
>
> Co jeszcze trzeba zainstalować/upgradnąć?

A tak ogolnie to siec Ci dziala (probowales np. pingowac ten serwer). U
mnie sa trzy instalacje: OS/2 V4PL+fix5 TCP/IP 4.0, OS/2 v4PL+fix5 TCP/IP
4.1, Aurora beta TCP/IP 4.1. Na obu Warp 4 jest Comm 4.04 PL bez fixow
(nie mam problemow z bitmapami), a na Aurorze jest dolaczona wersja US
Communicatora.

Wszystko dziala bez zarzutu.

Dominik