Re: raczej NFS : Potrzebuje IFS-a do ext2

Autor: Piotr Pekala (ppekala_at_main.amu.edu.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 14:20:07 MET

On Thu, 12 Nov 1998, Grzegorz Szyszło wrote:

> kiedys zrobilem sobie obraz plyty. przepchnalem to na drugi
> komputer (drugi OS/2) przez NFS. i co ? polowa plikow byla uszkodzona
> (zipy).
> a po przepuszczeniu przez serwer netware bylo ok.

Ja mam nfs kit na OS/2 v3 od kilku lat i nie narzekam. Przez dluugi czas
ftp.ia.amu.edu.pl mial katalog /pub exportowany z OS/2 i chyba tez dawalo
sie z tego czytac?
Moze miales ustawiony na nfsd filtr na CRLF?

pozdrawiam,

               Piotr Pekala
Institute of Acoustics Adam Mickiewicz University, Poznan, Poland
e-mail : ppekala_at_amu.edu.pl, http://www.ia.amu.edu.pl/~ppekala
pgp finger : ppekala_at_rainbow.ia.amu.edu.pl