Re: StarOffice 5.0 - free

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 10:59:59 MET

On Sat, 14 Nov 1998 09:08:34 +0100 (CET), Leszek KUBRAK wrote:

>Informacja na liście już się pojawiła. A teraz prośba.
>Jeżeli któryś z kolegów to ściągnie bardzo proszę o wystawienie

Hi,

Chcę Wam tylko dodać parę słów. Używałem SO do Linux i jeżli mam być
szczery to niepodobał mi się. Jest system operacyjny sam w sobie. Czy
wersja dla OS/2 będzie zintegrowana z WPSem czy też będzie podobna do
wersji do Linux i winDOS nie wiem jeszcze. Ale mając SO 5.0 możecie
wyrzucićPMView, NCommunicaror 4.04, PMMail, parę innych narzędzi oraz
"oskrobać" OS/2 Warp 4.0 z wielu zawartych w nim aplikacji. Do obsługi
TAKIEGO pakietu wystarcza jedynie jądro systemu, no bo jakiś system
operacyjny być musi (podejrzewam, że jeszcze, bo doczekamy się wersji
pakietów z własnym kernelem).

Innymi słowy mam mieszane uczucia. Mając SO 5.0 mogę zapomnieć o OS/2.
To po co mi wtedy Warp ? Z jego mnogością dróg dochodzenia do celu i
możliwościami ustawiania oraz definiowania własnych funkcji systemu?

SO 5.0 ma własny PULPIT, który zastępuje pulpit każdego systemu, nie
tylko OS/2.

Pozdrawiam,
Warpman

--
Przemysław Pawełczyk (Warpman)         Freelance journalist