Re: Rexx i modem.

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 10:47:51 MET

On Tue, 10 Nov 1998 10:17:41 +0100 (CET), Andrzej Piŕta wrote:

>Witam :-)
> Czy mˇg by mnie kto oÂwieciŠ, w jaki sposˇb uzyskaŠ dwustronn
>komunikacjŕ
>z modemem u ywaj c Reksia. Proszŕ o maile najlepiej na priv, choŠ
>niekoniecznie.
> Z gˇry dziŕki.

Ktoś z kolegów, z tej listy bawił się tym kiedyś. Nawet dostałem od
Niego program. Niestety, straciłem niedawno 400 MB archiwum, w tym
wszystkie programy rexxowe oraz adresy i pocztę. Może Kolega odezwie
się raz jeszcze?

Zapraszam. Tym bardziej, że temat w sam raz na strony WWW TeamOS/2
Polska.

Pozdrawiam,
Warpman

--
Przemysław Pawełczyk (Warpman)         Freelance journalist