Re: Aurora - pierwsze wrażenia.

Autor: Sławomir Stachniewicz (stachnie_at_alf.ifj.edu.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 07:40:37 MET

Dominik Czechowski napisał(a):
> > - czy NT jest na partycji NTFS
> Oczywiscie

        Ciekawe. A jaki masz HDD - ponizej czy powyzej 2.1 GB ?
U mnie sa 2x Seagate Medalist 2.5 GB. LVM uparcie pokazuje
partycje NTFS jako "free space" w sektorze partycji podstawowych
(mimo ze przywrocilem stan poprzedni i ponownie zainstalowalem NT)
i sie "drze", ze tablica partycji prawdopodobnie jest uszkodzona,
zas stary FDISK (nawet uruchamiany spod Aurory) pokazuje stan
faktyczny i nie widzi zadnych problemow. Usunalem wszelkie slady
kBootManagera (m.in. "FDISK /MBR" spod DOS) i dalej to samo.
Ale ktos juz pisal, ze podobno jest o tym gdzies w dokumentacji.

[...]
> Przy starcie wyrzuca blad (ale to na wszystkich
> instalacjach jakie znam) ze nie moze zaladowac jakiegos sterownika "a.."
> (to pewnie cos do SCSI).

U mnie tez.

        Slawomir Stachniewicz.

Slawomir.Stachniewicz_at_alf.ifj.edu.pl
http://solaris.ifj.edu.pl/~stachnie
Nie trzeba wierzyc w karabin, aby z niego strzelac.
One doesn't need to believe in the gun in order to shoot.