Re: strona ramkowa Re: Gify

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 07 Nov 1998 - 20:20:59 MET

teamos2_at_calder.com.pl (Lech Wiktor Piotrowski) wrote:

>Jeszcze nie wiem :)) Moglbys podac dokladniejszy adres? Bo na razie to tylko zwykle
>ramki widze...

serwis z newsami na temat quake. niektore pola tabel sa kolorwane,
niektore maja nawet background. dokladnego adresu ci nie podam,
bo ........ z framesow zle sie url'e zczytuja :(
musial bym ci podac opis w stylu:

1.wejdz na strone URL http://blablabla
2.kliknij tu
3.przejdz tu
4.kliknij tu a potem tu.

gdyby bylo no-frames, wystarczyl by punkt1.
w wersji frames punkt 1 wystarcza, ale musze grzebac sie po stronach
roznymi cudownymi sposobami by wydobyc ich wlasciwy url.

na koniec rymowanka podworkowa

ram... kom... nie...!
bueee... bueee... bueeeee.... :)))