Re: Ramki u LWP, glosowanie:

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Sat 07 Nov 1998 - 18:17:38 MET

On Sat, 7 Nov 1998 16:06:34 +0100 (CET), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Kolego, czy sie troche nie pospieszyles? Nawet (o ile pamietam) do Teamu nie
>nalezysz... Nie zdazylem do konca przedyskutowac dostepnych opcji (wybacz, nie
>wszystko dyskutuje na liscie), a ty juz robisz glosowanie? To jest chyba drobna
>przesada z twojej strony...

Panowie stańmy obok i popatrzmy krytycznie na siebie i cały ten
dziecinny TeamOS/2 Polska, żeby nie napisać zabawę w TeamOS/2 Polska.

Jeśli miałem kiedyś wielkie pretensję o zarzucenie mi spamu, to nawet
gdy kogoś obrażałem, robiłem to wyłącznie w swoim imieniu. Innymi słowy
wypowiadajmy się za siebie, a nie podpierajmy Teamem.

Drogi Lechu, nie dawałem Ci praw do wypowiadania się w moim imieniu za
pomocą "organizacji" TeamOS/2 Polska. Nie mogłem, gdyż w wielu sprawach
mamy odmienne zdanie i dawałem temu nieraz wyraz w prywatnej
korespondencji. Tym razem trochę przesadziłeś. Ale nie dziwię Ci się,
jesteś ostatnio trochę pod "obstrzałem" i nerwy mogły popuścić. Mnie
się to też zdarzyło, więc mam wrażenie, że Cię rozumiem.

Sprawa druga. Uważam, że jeśli tworzysz własną stronę możesz w niej
umieścić co tylko zechcesz. Jeśli tworzysz w imieniu TeamOS/2, czy też
naszej oesowej wspólnoty, niestety nie, i powinieneś raczej przemyśleć
nasze propozycje zarzucenia ramek, a nie bronić Częstochowy.

Proponuję również Twoją wypowiedź uznać, za małe faux-pas i jak
najszybciej puścić w niepamięć.

Warpman

--
Przemysław Pawełczyk (Warpman)         Freelance journalist