Re: [TeamOS/2] Strona M$

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Sat 07 Nov 1998 - 17:41:29 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:
[...]
> [...]

[...]
> Na razie ejst tak: 1 glos za przesunieciem, trzy przeciwko
> przesuwaniu/likwidacji, 3 za
> likwidacja, jeden za likwidacja/przesunieciem :)

        Jestem za całkowitą likwidacją stron anty M$ na Team OS/2. Po prostu
szkoda na to czasu - jest to niczego nie zmieniające ujadanie.
        Jeśli już - to umieście link do np. Anti Bill Gates Clanu
http://www.kki.net.pl/~goroabgc a i to w niezbyt eksponowanym miejscu -
oni to zrobią lepiej a webmasterzy Team-u nie będą marnować sił i czasu.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */