Re: Chipset - VIA

Autor: Mariusz Kiełpiński (kielpa_at_asua.org.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 16:00:02 MET

Cześć
On Fri, 6 Nov 1998 08:34:38, warpman_at_friko5.onet.pl
(=?iso-8859-2?q?Przemys=B3aw_Pawe=B3czyk?=) wrote:

> Byłeś na stronach VIA? Ja byłem regularnie dopóki nie kupiłem innej
> płyty. Stoi tam jak BYK - nie ma sterowników dla OS/2. (Ode mnie - i
> nie będzie.) Dlatego Ci co kupują VIA korzystają ze SCSI i działa
> podobno znakomicie (to z zachodu.)
>
> Warpman
Byłem wczytywałem 1 stronę 40 min (słownie czterdzieści minut)
i nie ma się co dziwić że ktoś czegoś nie doczytał
Jest to chyba najlepszy dowód na to że należy w polsce zmirrować
strony zgodności sprzętu i bazy sterowników i tym chyba też powinien
zająć się Team. Tak poza tym płyta pracuje ale bez Udma. Ponadto
taniej niż SCSI chybia wymienić płytę. Ale gdzie szukać informacji jak
strony IBM przychodzą w tempie 7 bajtów nas sek.
* Mariusz Kiełpiński -> kielpa_at_asua.org.pl *
* http://www.asua.org.pl/kielpa *