Re: Aurora - pierwsze wrażenia.

Autor: Sławomir Stachniewicz (stachnie_at_alf.ifj.edu.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 11:14:24 MET

Dominik Czechowski napisał(a):
> Dziwne u mnie nic "sam" nie gmeral. zainstalowal sie obok NT i Novella bez
> problemow.

Hmm, ciekawe. To mialbym jeszcze pare pytan:

- czy miales tam Boot Managera (pewnie tak, ale na wszelki wypadek)

- czy NT jest na partycji NTFS

- "odpalil" instalacje od razu czy musiales robic shutdown?

        Zwlaszcza ciekawi mnie to trzecie - instalowalem Aurore
na 2 komputerach z BM i w obydwu przypadkach najpierw przy nim
cos grzebal, trzeba bylo ponownie wystartowac i dopiero wtedy
zaczela sie wlasciwa instalacja. O ile w pracy nie mialo to
zadnych przykrych nastepstw (2 partycje HPFS) to w domu mialem
problemy (skonczylo sie na tym, ze ponownie zainstalowalem NT).

        Slawomir Stachniewicz.

Slawomir.Stachniewicz_at_alf.ifj.edu.pl
http://solaris.ifj.edu.pl/~stachnie
Nie trzeba wierzyc w karabin, aby z niego strzelac.
One doesn't need to believe in the gun in order to shoot.