Re: FixPak 9 US

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 10:34:55 MET

In article <3642B93E.C54D3B0F_at_zt.koszalin.tpnet.pl>, Andrzej Pięta wrote:

> A czy widać gdzieś na horyzoncie FP 9 PL ?

To już nie do mnie te pytania - może nasza wtyczka w IBM Polska się wypowie?
:-) Ale nie sądzę żeby coś takiego nastąpiło (chociaż po Comm/2 PL to mało mnie
już może zadziwić ze strony polonizacji robionych przez IBM). Ale FP US i UK
nakłada się bezboleśnie na Warpa 4 PL i nie ma ŻADNYCH problemów (oczywiście
związanych z FP). Nawet program do fixów teraz nie protestuje (przy FP < 6
protestował). Jedyny minus to "niespójne" środowisko - część poleceń,
komunikatów i menu jest po polsku a część po angielsku. Ale mi to nie
przeszkadza - wolę lepiej działający system niż polskie napisy (czasem dziwnie
przetłumaczone).

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"What if everything is an illusion and nothing exists?
In that case, I definitely overpaid for my carpet."