FixPak 9 US

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 09:44:20 MET

No to donoszę że zainstalowałem sobie na Warpa 4 PL FP 09 US. I muszę
powiedzieć że miło się zaskoczyłem. Po pierwsze to jakiś taki rewolucyjny
dosyć jest ten FP - przy przejściu z FP 08 US na 09 US wymieniał więcej plików
(przynajmniej na moje oko) niż przy ładowaniu na czysty system FP 08 US.
Jeszcze się nie doczytałem co tam tak naprawdę pozmieniali, ale 2 rzeczy
widać od razu:

- tzw. performancja zwiększyła się zauważalnie gołym okiem.
- widać że dużo zmienili z grafiką bo grafika pracuje szybciej i w końcu
  przestały mi się wyświetlać poziome białe paski na obrazkach w Comm/2.
  Wcześnie próbowałem różnych rzeczy żeby temu zapobiec i nic (Trio64V+
  i sterowniki GRADD).

Efektów negatywnych jak na razie brak (próbowałem różnych sztuczek, których
mój OS/2 nie lubi zbytnio i teraz jakby je bardziej polubił).

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"What if everything is an illusion and nothing exists?
In that case, I definitely overpaid for my carpet."