Re: Lamerskie pytanie

Autor: Krzysztof Stańkowski (stankos_at_silesia.pik-net.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 07:01:54 MET

On Wed, 4 Nov 1998 20:41:58 +0100 (CET), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Dziejki, ale chodzilo mi o zglebienie tego problemu :)))
Głowy nie dam ale kiedyś, gdzieś pisał ktoś, że należy uruchomić taką sesję a następnie trzymając wciśnięty
Shift chyba lewy dwukrotnie potraktować myszką pasek tytułowy.
Episteme e doxa
Chyba jbardziej doxa ale warto spróbować

Zdrówka
Krzysztof Stańkowski
stankos_at_stankowski.pl.eu.org http://stankos.base.org/
TeamOS/2 Polska http://www.calder.com.pl/TeamOS2/