Re: Na CD od listopadowego Publish i Macworld...

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 19:35:41 MET

On Wed, 4 Nov 1998 14:11:10 +0100 (CET), Mirek Nowakowski wrote:

>.. znajdziemy m.in.
>
>Netscape Communicator Standard 4.04 pl
(...)

Proszę o pełną listę w formie DIR. Ja to miałem przerzucać do HTML i do
Lecha.

Lechu, koniecznie musi powstać lista osób z przyporządkowanymi im
zadaniami. Za listy ZIPów na krajowych CD odpowiadam ja. To dla
przypomnienia.

Ten cytowany list zniknie w powodzi następnych, a za chwilę pojawią się
pytania co w nowym PiMie.

Warpman

--
Przemysław Pawełczyk (Warpman)         Freelance journalist