Re: Ciekawostka ?

Autor: Tomasz Finke (tom_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 19:52:12 MET

Adam Płaszczyca <_555_at_irc.pl> wrote:

> To mają baaaardzo stare bankomaty - od paru lat już IBM daje Warpa.

Właśnie!

Kilka miesięcy temu obok wejścia do domu towarowego 'Podwale' we Wrocławiu
zainstalowano bankomat. Nigdy nie zwracałem na niego uwagi, ale wczoraj
przechodząc obok stanąłem jak wryty, bo wyświetlał na ekranie niebieską
bitmapę startową Merlina. To było coś niesamowitego - zobaczyć na ulicy
winietę systemu, którego normalnie można ze świecą szukać. Nie chciało
mi się czekać na zakończenie ładowania systemu, więc poszedłem dalej,
ale mocno podniesiony na duchu.

Dzisiaj przechodziłem tamtędy kolejny raz i zobaczyłem, że ten bankomat
dalej wyświetla tę samą bitmapę. Doszedłem więc do wniosku, że to chyba
nie jest prawdziwy bankomat, tylko element nowej kampanii reklamowej IBM.
Po prostu postanowili wyjść ze swoim systemem do ludzi na ulicę ;-)

T.