Profesjonalne serwisy

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (teamos2_at_calder.com.pl)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 19:00:33 MET

Zajrzalem na Hewletta PAckarda, zeby zobaczyc, jak strony sa tam rozwiazane. I co
sie okazuje? Miejsce po lewej zajmuje spis tresci, ciagnacy sie przez cala strone. Nie
jest to ramka, ale zajmuje... Moze bylem na zlej podstronie? ;)

Na IBM jest to samo.... A dokladniej na www.software.ibm.com, gdzie jest juz wiekszy
spis tresci...

Jak sie trafi dluzsza strona, trzeba przewijac...

Jaka wobec tych stron maja zalete strony z ramkami? RAMKE MOZNA ZMNIEJSZYC.
ZAJMUJE ZA DUZO MIEJSCA - SCIAGASZ JA NA BOK.... Na stronach zlikwidowalem
ta opcje, ale moge przyuwrocic, jak chcecie. Po prostu wydawalo mi sie, ze tak
wyglada estetyczniej :)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
www.calder.com.pl/TeamOS2/