Re: Stworzenia Swiata ciag dalszy ... :)

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 19:32:17 MET

Andrzej Eilmes <eilmes_at_gembon.ch.uj.edu.pl> wrote:
> .. i moge tam dorzucic kolejne ciekawostki o M$.
> Prosze tylko zwracac uwage, czy ciekawostka nie pochodzi ze zrodla, ktore
> nie pozwala na kopiowanie (bo juz raz musialem usuwac obrazki Billa G.)

> Andrzej Eilmes

Heh, ja podeślę 'kwiatek' z samego systemu. Otóż M$ zrobił spójny
system... jak cholera ;))) Polecenie dla shedulera dla wersji polskiej
przyjmuje tylko polskie nazwy dni tygodnia (Pn, W, Ś, C, P, S, N) kiedy
angielska wersja tylko angielskie. Skrypty dzięki temu sa
nieprzenoszalne. Ale żeby było lepiej - nie można napisac takiego
skryptu w notatniku :-)))) Okazuje się, że M$ Windows NT ma
niekompatybilną stronę kodowa z sobą. Ś napisane w notatniku to nie to
samo, co Ś wbite z klawiatury sesji tekstowej :-))))

Brawo Billu! Ciekawe, kiedy M$ Word przestanie kumac tekst przenoszony
przez schowek z excela :-)

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 22) 679-18-62