Re: Kto robi to

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (teamos2_at_calder.com.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 16:22:06 MET

On Tue, 3 Nov 1998 10:29:30 +0100 (CET), Przemysław Pawełczyk wrote:

>o czym kiedyś pisałem?
>
>1. Czy ktoś spisuje gdzie w kraju są instalacje OS/2. Kilka listów już
>o tym wówiło.
Ja zbieram maile, i za moment wystawie...

>2. Czy na WWW są już nazwiska i przypisane do nich zadania?

Nie, mielismy do konca przetgadac podczas spotkania...

>3. Czy doszliśmy do concensusu w jaki sposób kupujemy programy z
>zachodu?
>(Aby chociaż każdy z nas wiedział jaka jest droga do celu i jak droga.
>:-))

Nie sledzilem dyskusji, ale wydaje mi sie, ze jak ktos ma karte, to zaden problem :)
Jak nie ma, to gorzej...

>5. Czy została ustalona stawka za domenę?

21 zlotych, ale chcialem zebrac kase, jak domena bedzie - wynikly problemy... a
moment przeniose sie do Adama, to juz zalozymy :)

>6. Czy na WWW jest już lista kupujących CD i opis jakie to są CD?

Nie. Leszku, mozesz mi wyslac liste tego co bedzie na CD i tych, co kupuja? Nawet
przygotowalem juz pod to strone :)

>8. Czy jest już strona na WWW z pierwszymi wrażeniami z obcowaniem z
>Aurorą?

Ja jej raczej nie zrobie...

>9. Czy zmiany na WWW (jeśli są) zostały przekazane prasie (o
>aktywności, nowościach, itd.)?

Z informowaniem prasy wole poczekac na domene, a ta juz niedlugo powinna byc...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
www.calder.com.pl/TeamOS2/
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1