Re: RATUNKU!!!!

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 09:18:12 MET

In article <363E00F2.3569_at_fema.krakow.pl>, Wojciech Gazda wrote:

> Dlatego właśnie standardowa archiwizacja jest lepsza. Poza tym nie
>tylko *.ini, ale config.sys i zawartość Desktopu - czyli rzeczy
>odpowiedzialne za "wstawanie" systemu.

Ale właśnie to robi też robosave. Archiwizuje Pulpit i wszystko inne co chcesz.
No i można ustalić ilość kopii zapasowych itp. A w standardowym archiwizowaniu
możesz mieć tylko 3 backupy i wprawdzie jest plik os2.key i można do niego
dopisywać nowe rzeczy ale tylko pliki a nie katalogi. A robosave archiwizuje
wszystko co chcesz. A zła archiwizacja plików os2.ini i os2sys.ini wynikła
z mojej winy bo nie doczytałem kiedy należy robić backup.

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"What if everything is an illusion and nothing exists?
In that case, I definitely overpaid for my carpet."