Re: Aurora - pierwsze wrażenia

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 08:34:52 MET

In article <71l25k$msh$9_at_astercity.net>, Adam Płaszczyca wrote:

>Czemu? Toz w USA o takich prockach juz sie nie pamieta... Zresztą
>podejżewam, że to jest tak samo jak z 16MBRAM dla WS 4 - na 8 tez
>chodził (aczkolwiek wolno).

Niby sie nie pamieta ale to jedna rzecz a zdrowy rozsadek to druga rzecz.
Przecież po co akurat P133 a nie P60 albo też 486 (nie sadze mimo wszystko
zeby byl optymalizowany na Pentium i to tak ze na 486 by nie dzialal)?
Przeciez jak by napisali ze wymaga 486 i 8MB RAM to by im nic nie zaszkodzilo
a by im sie potencjalnie rozszerzyl rynek i ludzie by sobie mysleli
"jak wymaga 486 a ja mam P133 to u mnie bedzie ostro ganial" i by kupil.
Bo inaczej to bedzie straszylo wymaganiami tak jak NT.

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"What if everything is an illusion and nothing exists?
In that case, I definitely overpaid for my carpet."