spotkanie i ciekawostka

Autor: zoleszko (tre_at_eck-sa.krakow.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 07:51:52 MET

Hi!
Nie było mnie chwilę i po przyjeździe zdziwko - 180 wiadomości w
newsach! Prwdę mówiąc myślałem, że do dziś znana już będzie chociaż w
przybliżeniu data i miejsce spotkania, ale widzę że temat jest jeszcze w
powijakach. Obawiam się, że jeżeli nie będzie to najbliższa sobota tj.
7.11. br. to niestety nie wezmę w nim udziału w tym roku:(((
Znikam na chwilę ale po przyjeździe ok. 7.12. przeglądam newsy w
poszukiwaniu informacji o płytkach - nie zrezygnowałem!
Apropo ciekawostek - OS/2 pracuje w elektrowni KOZINICE jako system do
rozliczeń techniczno ekonomicznych produkcji zakłądu. Prowadzi akwizycję
danych procesowych (ilości nie znam domniemywam, że jest to ok 1800
sygnałów z 10 bloków elektroenergetycznych ) na bazie których wyliczne
są wskaźniki ekonomiczne produkcji metodą TKE. Całość popełniła firma
TEKOM, niestety nie widziałem i nic więcej nie wiem.
Pozdzrawiam
Zbyszek Oleszko