Re: LitoÂci (Litosci)

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (teamos2_at_calder.com.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 21:11:14 MET

On Mon, 2 Nov 1998 20:40:55 +0100 (CET), Adam P aszczyca wrote:

>Rada dwa - panowie, serverek na dniach będzie - może nie za free, ale za
>niewielki udział w stałym łączu dało by się pop3 postawić. No i adresik
>byłby inny - zamiast jakieś friko i windonet porządny ..._at_teamos2.org.pl
>:-)))
>

>Lechu, mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko?

Oczywiscie, ze nie :))) Planowalem dac wszystkim teamerom aliasy (jak stalo toto na
Calderze) - jak bedzie stalo u Ciebie, a mozesz zrobic serwer mailowy, to bardzo
chetnie :)))

Jakie nowe wiesci na temat Twojego komputera?

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
www.calder.com.pl/TeamOS2/
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1