Re: Aurora - pierwsze wrażenia

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 14:52:54 MET

In article
<Pine.GSO.4.02A.9811011121320.27888-100000_at_student.uci.agh.edu.pl>,
Dominik Czechowski wrote:
> [...]
>dodatków do drukarek i tych dziwnych arabskich, hebrajskich, chińskich
>itp. fontów) i jak na razie moje odczucia są takie:
>
>Nie widzę specjalnych różnic w stosunku do Warp 4
> - od Clienta różni go tylko bardziej zaawansowane zarządzanie
> - jest to wersja 4 z zainstalowanym TCP/IP 4.1, Java 1.1.6, Tivoli itd.
> (nawet podczas instalacji system przedstawia się jako OS/2 Warp 4
> z dodatkami)
>
>WADY:
> - czemu IBM nie zrobił bootowalnego CD ? (wciąż te 3 dyskietki, wydłuża

Bo bootowalne CD bootuje z obrazu dyskietki. A dyskietka może mieć max. 2,88MB.

> - wymaga przynajmniej jednego procesora Pentium 133

Co?!?!?! Czyżby oni powariowali?

> - OpenGL wciąż w wersji 1.0 (a sample z 4-ki nie działają! patrz punkt niżej)
> - sporo błędów :
> - przy uruchamianiu programów (nawet tak prymitywnych jak FC 1.51)
> często widzi się: "A program generated an acess violation at ..."
> FC 2.0 działa bez zarzutu (tzn. lepiej niż w kliencie Warp 4)

Na FC to ja nigdy nie narzekałem.

> - na zgłoszenie się serwera przez telnet czekam prawie 20 sek !!!

No to niezła ta sieciowość! ;-)

>ZALETY:
> - dosyć fajne logo

No to to szczegół.

> - przyjemne zarządzanie (systemem, dyskami, siecią)-naprawdę bardzo
> dobre !

A to już ważniejsze, ale skoro takie samo jak w Warpie 4 to co w tym nowego?

> - chodzi bardzo ładnie na moim sprzęcie: (chyba nawet sprawniej niż
> klient)

O, to ciekawe!

> 64MB RAM, Cyrix MX166, IBM DHEA-36481 (6.4 GB IDE), Millennium g200 AGP
> - obsługuje Microsyfowego Joliet'a (level 3)

Jest już do tego plik na hobbesie jcdfs.zip i działa.

> - większość sterowników do sprzętu to wersje z października 98

No to jest zaleta. A jak z wykrywaniem sprzętu?

Dziękujemy za recenzję.

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"What if everything is an illusion and nothing exists?
In that case, I definitely overpaid for my carpet."