pmshell.exe

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 10:53:05 MET

Witam wszystkich!

Mialem problemy z plikami os2.ini i os2sys.ini wiec zaczalem stosowac robosave.
Wszystko dzialalo dobrze ale po ktoryms przywroceniu pulpitu przy przejsciu
do trybu graficznego dostaje komunikat ze system nie mogl uruchomic programu
podanego w linii runworkplace (c:\os2\pmshell.exe). Mam ten program tyle ze
moze sie uszkodzil? Moj pmshell.exe (Warp 4 PL) ma dlugosc 6020 bajtow i date
96-10-24 15:10. Probowalem znalezc go na plycie Cd ale nigdzie go nie ma.
Czy moze ktos wie skad go wziac chociazby do porownania z moim albo moglby mi
go wyslac na priv-a?

Z gory dziekuje!

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"What if everything is an illusion and nothing exists?
In that case, I definitely overpaid for my carpet."