Jaki sprzet?

Autor: Piotr Kuriata (piotrk_at_friko.sos.com.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 08:17:38 MET

Witojcie!

W ostatnia sobote odwiedzilem mojego przyjaciela, by pomoc mu
instalacji win98'. Problemem byl taki:
byl nowy komputer
byla plyta cd z win 98
komputer nie widzial cd-roma
cd-rom nie widzial plyty.
Poszedlem z OS, wgralimy OS, przegrali win98 z plyty na twardziela i
poszlo. No prawie, trzy lub cztery razy sie powiesil, postraszyl
komunikatami, ale poszedl (mam nadzieje ze nie wroci).
Nasunelo mi sie jednak bardzo wazne pytanie (dla mnie oczywiscie)
obecnie nie mam w domu komputera (uzywam w pracy win 3.11) poniewaz
postanowilem zmienic sprzet na nowszy, co uczynie gdzies ok czerwca. I
tu nasuwa mi sie watpliwosc, czy to co kupie bedzie dobre dla mojego
wiekowego juz OS/2 ? Jaki sprzet? karta? CD-Rom? itp, itd.
Nie jestem geniuszem komputerowym, nie lubie grzebac pod maska. Czy
ktos moglby mi powiedziec co w chwili obecnej mozna kupic, aby dobrze
chodzilo pod OS? moze jakas strona www na ktorej stalby przykaladowy
PC z opisem czesci dostepnych na rynku, ktore nie gryza sie z OSem?
Moglbym wtedy np. w marcu wlaczyc sobie te strone, wydrukowac, zaniesc
do sklepu i poprosic o taki wlasnie zestaw. (Pod warunkiem, ze cena
nie bedzie przesadzona).
Panowie szlachta, prosze o pomoc.

Piotr Kuriata