Re: CD - dlugie nazwy

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 08:36:20 MET

Adam Płaszczyca <_555_at_irc.pl> wrote:

>W Incoming! Albo u mnie - jak ktos chce, to mailem (ftp jeszcze nie ma)

jesli mozesz, przyslij to do mnie na upload
        59. 69/ UpLoad/
ftp:193. 169. pub/

sorry ze tak dziko podaje, ale nie chce by mi sie przysysaly jakies
zagraniczne mendy. tak wiec ftpnij do mnie tego cdfs, ja przeniose
gdzies do /pub/OS2/ i bedzie mozna ciagnac. kto chce i kiedy chce :)
z gory dzieki w imieniu swoim i innych potrzebujacych.