Re: WinWord viewer pod OS/2

Autor: Slawek Kos (elpro_at_lodz.pdi.net)
Data: Fri 30 Oct 1998 - 22:44:20 MET

Fri, 30 Oct 1998 14:48:20, Marek Wojciechowski
<mw_at_chem.pg.gda.pl> napisal(a):

-> On 30 Oct 1998, Slawek Kos wrote:
->
-> > Pojawil sie w/w program, przegladajacy teksty WinWorda97 pod
Win3.1
-> > (czyli pod Win-OS2 pewnie tez). Z OS2SS sciaganie mi sie po
godzinie
-> > rozwalilo (przez modem) a FTPSEARCH mowi, ze w Polszcze ni
ma.
-> > Moze jednak gdzies jest? (lub bedzie w najblizszym czasie
;-), plik
-> > WDVW9716.ZIP, 2,2MB)
->
-> Mam go od jakiegoś czasu zainstalowanego i nawet działa
(oczywiście w
-> winOS/2). Jeżeli znajdę gdzieś instalkę to moge podesłać,
tylko gdzie?

Ten plik jest datowany na 27.10.98r. Mnie sie nie udalo znalezc
viewera czytajacego cos nowszego od winworda6

-> A tak przy okazji może jest jeszcze ktoś taki jak ja, co używa
worda 2.
-> Otóż daje się zainstalować filtry do czytania wyższych wordów,
i to dziła.
-> Tak więc mając tylko 2-kę można odczytać 6, 97, i coś tam
jeszcze ( kto się
-> połapie w tych numerkach :) problem jest tylko z jednym
(chyba 7) i do tego
-> przydaje się wspomniany wiever - copy/paste działa.

Oooo, to by mnie tez interesilo (uzywam WW2.0)

Pozdrowienia

--
           Slawek Kos --> elpro_at_lodz.pdi.net